מה חשוב לדעת בקניית בית פרטי


קונים בית חדש, מה חשוב שתדעו
תחום הנדל"ן הוא אחד התחומים הכי בוערים וחמים שיש בישראל, תמיד אנחנו סביב המחירים של הדירות והבתים בישראל, ואין יום כמעט שאנחנו לא שומעים תלונות של אנשים על מחירי הדיור ועל מחירי המחיה שלנו כאן בישראל, כל זה קורה מכמה סיבות, אבל הפעם אני לא רוצה לעסוק בסיבות בגללן המחירים של הדירות גבוהים מאוד, חשוב לי לדבר על מה קורה שנכנסים לבית.
מחירי הדירות – רגע לפני שקונים בית
אז רגע אחד לפני שאתם קונים, בטח כבר חשבתם לעצמכם שאם כבר אתם קונים בית חדש, במקום לקנות דירה קטנה, לנסות לעבור לאזור הדרום או השפלה ואז לקנות באותו המחיר בדיוק בית פרטי, אבל כשקונים בית פרטי יש המון דברים שצריכים לקחת בחשבון, בנינו גם הבנייה של הבתים הפרטיים של היום היא שונה, ומחיר של בית כזה יעלה גם לא מעט כסף, בגלל זה הרבה כאלו שרוצים לקנות בית פרטי נאלצים לקנות בתים ישנים, קניית נכס ישן כזה היא ממש כמו ביצת הפתעה, אתה נכנס לבית ולא יודע מה ההפתעות שיצצו לך במהלך השיפוץ, בגלל זה שיפוץ קל הוא לא דבר שבא בחשבון.
מה כבר יכול להיות בקניית בית ואיך זה קשור להדברה
הרבה מאוד פעמים, בתים פרטים ממוקמים במקומות בהם יש עצי פירות, אותם עצי פירות מושכים גם עטלפי פירות שזה לא הדבר הכי נעים להיתקל בעטלף שנכנס לבית שלכם ולא מצליח למצוא את הדרך החוצה.
ואז מוסיפים עוד כל מיני מכשירים של הדברה אלקטרונית רק מהסיבה הפשוטה שלא רוצים להכניס לבית רעלים מיותרים.
והמכשור הזה הוא לא תמיד הכי זול, זוג של מכשירים כאלו שידאגו לכך שלא יכנסו אליכם לבית עטלפים ומזיקים שונים יכול להתחיל החל מ 900 ₪ למכשיר אחד ואם מדובר על בית בשטח גדול אז יש צורך במספר יותר גדול של מכשירים.

רק בשביל הדוגמה אתם יכולים לראות בתמונה שכאן, ששני מכשירים של הדברה אלקטרונית שנחשבים לפשוטים ביותר, יעלו לכם מעל 300 ₪, וזה עוד אחרי הנחה משמעותית של יום שישי השחור או מה שנקרא בלאק פריידי.
בנינו עד כמה באמת black Friday  כבר מוזיל את המחירים, זה מראה לכם שאפשר תמיד למכור במחירים זולים את כל המוצרים שהורגלנו לשלם עליהם מחירים גבוהים במיוחד.
אבל זה לא הכל, בבית חדש שהוא בית פרטי יכולות להיות לכם עוד מלא הפתעות, החל מבעיות צנרת אם מדובר על בית, בעיות חשמל ובנינו כמעט ואין היום בית בישראל שהוא בית פרטי שאין בו מגבלות וחריגות של בניה, כל אחד שיש לו בית פרטי מיד מספח לעצמו לא מעט שטחים, ואפילו יש כאלו שממש מגזימים וגם בונים על השטחים תוספות בנייה חריגות.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כמה מרוויח מדביר

מה מדבירים עושים בחורף

מה בדיוק מדביר עכברים עושה לעכבר ?