כמה מרוויח מדביר


כמה מרוויח מדביר :
אם אולי פעם חשבתם להיות מדבירים, בטח אתם רוצים לדעת כמה מרוויח מדביר, אבל יש כמה דברים שלא משנה מי תשאלו, לא תמיד תקבלו תשובה כנה, אחת מאותן שאלות היא כמה מרוויחים, יש נטייה להרבה אנשים להסתיר את השכר שלהם, אולי כי הם מתביישים בו, או אולי שאם הם מרוויחים יותר מידי, הם חוששים ליצור קנאה, אבל בכל מקרה האמת היא כזאת שהרבה מאוד אנשים לא רוצים להגיד כמה הם מרוויחים באמת, ואני בשונה מאותם אנשים, הולך לגלות כמה מרוויח מדביר.
תחומי הדברה שונים :
בהדברה, יש מספר סוגים של מדבירים, כלומר, היום בישראל לא כל רישיון מתיר לכל אחד לבצע את אותו סוג של הדברה, יש כאלו מדבירים שיכולים לבצע רק הדברות בבתים, לעומתם מדבירים מוסמכים בעלי רישיון להדברה בשטחים פתוחים, וכמובן גם מדבירים בעלי רישיון להדברה באיוד, רק מדביר מוסמך בעל היתרים כאלו יכול לבצע הדברת פשפש המיטה לעומת מדביר שאין לו רישיון לבצע הדברות מהסוג הזה.
הדברות ריסוס רגילות אלו הדברות שהמחיר שלהן הוא יותר זול, העלות של הדברה בסיסית מסוג זה עומד על 200-250 ₪ שזה תלוי בגודל השטח שמדבירים וסוג המזיקים אותם מדבירים.
יללא שנדבר במספרים :
אז ככה, מדביר יכול לעשות ביום בממוצע גם 10-15 הדברות, כמובן שמדובר על הדברות פשוטות במיוחד של ריסוס בלבד, כל זה גם בתנאי שההדברות צמודות אחת לשנייה, כלומר הכתובות אליהן הוא מגיע לא מצריכות ממנו להשקיע זמני נסיעה ארוכים להגעה ממקום למקום.
על כל הדברה המדביר לוקח בממוצע 250 ₪ ככה שהשכר היומי שלו עומד בממוצע על 3750 ₪ יומי במקסימום ובמינימום על 2500 ₪, כמובן הסכומים בהתאמה, של 15 הדברות ושל 10 הדברות, אבל מה נשאר מכל זה, תורידו מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי, ביטוח לאופנוע ועוד לא מעט הוצאות, ושלא נדבר על פרסום.
ההוצאה הכי גדול של מדבירים :
ההוצאה הכי גדולה בתחום ההדברה היא על פרסום, כי אם תעשו חשבון העלות של חומרי הדברה היא לא כל כך גבוה בכלל, וגם יתר העלויות לפי עבודה הן יחסית זניחות, אבל ההוצאה הגדולה ביותר שיש לכל מדביר היא פרסום, ככל שהוא יפרסם יותר הוא ישלם יותר ויקבל יותר עבודה בהתאמה.




פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה מדבירים עושים בחורף

מה בדיוק מדביר עכברים עושה לעכבר ?